onsdag 20 januari 2010

Välkommen som företagare

Så stod det på broschyren som kom från Skatteverket igår. Så nu är det bara att sätta igång! Passar ju bra, för ikväll ska jag på en kick-off för kvinnliga företagare i Landskrona. Vi ska bl a prata om våra planer för året, och jag tänkte passa på att visa två av provplaggen. Premiärvisning...
Ska förstås informera om energimassagen också. Härligt både att ge och få!

Idag har jag pratat med DHL om frakten från Portugal. Tyvärr kör de bara på fredagar därifrån så om jag inte på något sätt kan få fabriken att tillverka snabbare så får tyget ligga på lastkajen en halv vecka. Men nu vet jag det till nästa gång - klart för leverans på torsdagar!

2 kommentarer:

  1. Birgitta tycker att det verkar mycket positivt med den respons du fick på träffen. KUL!!

    SvaraRadera
  2. Det har varit fantastiskt att veta att det finns någon där ute som vet om att falla ner och komma upp igen. Vi förblir alltid ödmjuka och ger aldrig upp, och med hjälp av Benjamin lee att få mig lån från hans företag för att utvidga min verksamhet, vid en central tid. Stödet jag fick från hans låneföretag var ganska ärligt och en intressant låg avkastning i utbyte. deras återbetalning är garanterad.
    Du kan kontakta deras e-post på 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Mr lee på + 1-989-394-3740

    SvaraRadera