tisdag 12 januari 2010

"Great News! I am so exited..."

Kan bara instämma, det är jag också.
Fick svar på det mail jag skickade i morse till F som är europeiskt marknadsansvarig för det amerikanska företag som har patentet för det tyg jag valt till kläderna. Det är snart två år sedan (hur är DET möjligt?) jag kontaktade honom första gången och han skickade tygprover och en t-shirt som jag skulle testa. Hur som helst, jag berättade att jag beställt tyget från en av de fabriker han rekommenderat, att jag väntar min första leverans om en månad och att det blir en provkollektion på åtta modeller inom en snar framtid.
Frågade om det var möjligt att få använda deras "tags" och reklammaterial. Och det får jag! Fick en orderlapp - bara att beställa hangtags, neck labels... tack så mycket - och inloggningsuppgifter till deras hemsida för att hämta hem guidelines och material. Stora och välkända företag som Adidas, Puma, Nike, Mammut, Timberland m fl använder Optimers produkter - och snart jag också. Ingen jämförelse i övrigt, men det måste ju borga för att kvaliteten är bra!? Känns tryggt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar