tisdag 26 januari 2010

Trodde det var klart...

Det där med namn/varumärke var/är inte så lätt. Trodde jag hade bestämt mig för länge sedan - det hade jag INTE. Vet inte hur många namnförslag som stötts och blötts under projektets gång. Bra namn har varit upptagna, antingen enligt PRV eller vid domänsökningar. Andra har förkastats av olika skäl eller av nära och kära. Att jag accepterat detta beror antagligen på att det finns något ännu bättre som väntar. Eller? Men nu börjar det bli bråttom... Tyget är på väg. Hangtags är på väg. K färdigställer alla mönster. Jag måste registrera ett varumärke! Jag måste beställa etiketter! Den som har ett bra (och användbart) namnförslag ska få första färdigsydda plagget!

1 kommentar:

  1. Hej Eva!

    Här kommer ett litet namnföslag "EPW clothes"

    Hälsningar Ninni

    SvaraRadera