måndag 17 maj 2010

Kvällspromenad

Jag har precis varit ute med Athos på en kvällsrunda. Det var riktigt skönt ute. Kanske våren kommer tillbaka till Skåne nu. Solen visade sig t o m en stund på eftermiddagen. Men, som A säger, våren blir längre, allt slår inte ut och blommar över på ett par dagar. Så sant så.

Idag lagade jag Chilistark biffgryta med choklad till middag, önskemål från L. Den är riktigt god, ganska snabblagad också, idag blev det med couscous till och röd paprika i grytan. Det gäller att passa på innan det blir för varmt ute, sedan känns grytor inte så lockande.

Mest spännande idag var samtalet med ADn om logotypen. Jag fick ett par förslag i slutet av förra veckan, - hade en favorit men ville ändra lite, plocka något från den andra. Fick också se alternativ som funnits med under processens gång, som jämförelse. Och så nu i kväll fick jag den nya med lite förändringar! Jag tror det kan bli bra!

Nu hoppas jag på snar leverans av provplaggen från fabriken också så vi kan sätta igång med den riktiga produktionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar