måndag 31 maj 2010

Jag hatar migrän

Så var det dags igen, märkte att migränen var "på gång" redan igår så det var väntat. Och jag som har så mycket att göra. Skriva protokoll är väl inte att tänka på, tyvärr. Inte skriva texter till hemsidan heller. Får väl börja med en hundpromenad, frisk luft skadar ju inte. Har gjort en omgång müsli på morgonen, och det är ju bra.

Jag får börja arbetsdagen med att klippa mönster, det kräver ju inget tankearbete och ska också göras. Behöver skicka dem idag. Hämtade mönster till tre nya modeller på väg till Stensjö i fredags. Vilken tur att jag hittade en så bra mönsterkonstruktör med en gång - och i Halmstad dessutom!
Hoppas jag får svar från (tyg)fabriken i Portugal idag, och att de har några extra meter jag kan få. Det har gått åt lite mer tyg till prover än jag beräknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar