tisdag 18 maj 2010

Hoppas inte...

...att Hillis är halt igen. Då är det inte rättvist:(
Var på nätverksträff i Åstorp (av alla ställen) med 20-tal andra kvinnliga företagare när jag fick ett sms från J om att Hillis haltar, antingen höger bak eller vänster fram. Kan vara svårt att avgöra eftersom hälta ofta visar sig diagonalt. Det blir till att ringa veterinären i morgon. Varför blir det så här när J ska tävla? Inte första gången det blir så heller. Vem vill inte att J och Hillis ska tävla, börjar man ju undra?

I Åstorp träffade jag några som var intresserade av mina kläder och bad om information! Alla fick någon minut på sig att presentera sig och sitt företag, det blev lite knapphändigt men ändå fick jag positiva reaktioner, och det är kul.

Vid lunch idag tittade solen fram och Athos och jag gick en långpromenad och det var härligt! Kunde njuta en stund i shorts på trappan och dricka en kopp kaffe när vi kom hem. Önskar att det håller i sig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar