tisdag 11 maj 2010

Får inte mycket gjort

Fick migrän igår och då händer det inte så mycket, tyvärr. Sedan igår har jag i princip bara lyckats åstadkomma en kontakt/
inbjudningslista på tänkbara kunder och intresserade till mina kläder. Men listan omfattar cirka 250 namn och det är ju bra - och då räknade jag ändå familjer och par som ett namn.
Måste allvarligt börja fundera mer på hur lanseringen ska ske. Och var. Mina första planer på att vara hemma är nog inte hållbart längre. OM hälften av de 250 skulle kunna komma så blir det allt lite trångt. Man ska ju både kunna titta på kläderna, mingla och förtära något.
I morgon är det avslutning på kursen "Styrfart" för (nya) företagare. Under 10 minuter ska jag presentera mitt företag och mina planer för 2010 och 2011. Till min hjälp har jag fått 15 punkter att besvara. Vi har i och för sig arbetat med de flesta tidigare så jag borde ha underlag att sammanställa från. Bara att ta tag i det nu! Det blir ju inte bättre av att skjuta på det längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar