fredag 18 januari 2013

Ny eller gammal klänning?

Äntligen fredag. Fullt upp hela veckan. Måndag fm: K och jag jobbade med massage4event, bl a prissättning, em inbokat möte med en kille om ev samarbete, sedan STR. Tisdag STR hela dagen. Onsdag fm massage4event och på eftermiddagen och kvällen kick-off på STR. Torsdag åkte K, H och jag på Möten & eventmässan i Malmö. På kvällen passade jag på att träffa J en stund - det blir ju inte så ofta så det var mysigt, förstås. Hennes nya kurser börjar denna veckan. Idag var jag på STR igen, planerade bara fm så jag tog ingen lunch med... Kom hem vid halv tre, rejält hungrig. Efter sen lunch ner på stan några ärenden. Nu måste jag lägga upp min nya långklänning för det vore ju roligast att ha den i morgon! Annars får jag ta en av de gamla, no panic.

Tur att A börjat jobba i La - han har kunnat gå ut med Athos på lunchen de flesta dagarna. Inte lätt annars. H har jobbat nattpass (tolvtimmars från klockan sex till sex) den här veckan, och sovit nästan hela dagarna. I morgon flyger han till Stockholm över dagen på casting - ingen skjuts till Knutsbalen alltså....
L har mycket att göra, både med sitt UF-företag och allt annat skolarbete.

Granen och alla julsakerna åkte inte ut förrän i onsdags, men det gick ju bra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar