onsdag 9 januari 2013

ISPO-mässan bokad!

Nu har jag både bokat en resa till München, biljetter till ISPO-mässan och ett möte med min tygleverantör den 5 februari! Att det verkligen blev av kan jag tacka P för. Det fanns säkert en mening med att jag stötte på honom och K i lördags i en affär och vi började prata om våra resp företag. I förbifarten nämnde jag att jag behövde beställa hem mer tyg och borde åka på en mässa i München. Som det då visade sig att P skulle besöka - och berättade att det går att ta första flyget ner och sista hem, att det går bussar från flygplatsen direkt till mässan och att en dag är allt man orkar. Det lät ju överkomligt - jag tyckte tidigare att det kändes lite motigt att åka ensam, ordna med boende osv. Bad honom skicka lite information om resan och på den vägen är det! Jättekul ska det bli!

Och jag ska ta med en engelsk version av massage4events informationsbildspel. Vem vet, kanske de vill ha ett nytt sätt att presentera teknologin i drirelease-tygerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar