torsdag 3 januari 2013

Kul förmiddag

Idag åkte jag med C, B och B för att titta på långklänningar till Knutsbalen. Långt ut på landet i Svalöv. Ja, jag skulle bara kolla butiken inför Ls studentbal (nästa år). Men det är väl så, det är då man hittar något! Åkte alltså därifrån med en svart, med vitt liv, långklänning. Det innebär att jag kan ha den, med svart jacka, på nästa MOC-bal. I år blir det ingen resa till Sicilien i februari, A ska ut och resa och det är ju precis innan sportlovet. Jag har fullt upp med massage4event och så har jag bestämt att jag, på något sätt, ska ta tag i evaldi.

Utflykten till Svalöv bjöd på många goda råd och uppmuntrande uppmaningar och också skratt, men vi var fina i de flesta klänningarna, så det var mest för att vi hade så roligt! Åtskilliga timmar tog det så sedan fick jag bråttom till lunchmötet och eftermiddagens arbete med mina kära kollegor på massage4event.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar