fredag 2 mars 2012

Liten favorit

H och jag ägnade förmiddagen åt att skicka in en ansökan till PRV om att skydda vårt namn massage4event.  Hoppas förstås att det ska gå bra, men  det kommer att ta ett par månader innan vi får besked, lång handläggningstid just nu.
Var tvungen att ordna några ärenden på banken sedan, bl a har jag blandat ihop några koder på bankkorten och måste försöka lösa det. Tror alltid att jag hittar på en smart kod, som jag sedan gör en lagom kryptisk notering om - och alltsomoftast misstolkar och knappar in fel... Allt löste sig eftersom jag beställt ett extra kort i händelse av att tredje försöket skulle innebära att kortet beslagtogs, vilket också skedde. Jaja.

Gick sedan till trevliga butiken Skumpa & Spaljé för att köpa en blomma. Möttes av härlig kaffedoft, och blev bjuden på både kaffe och morotskaka! Så gott, precis vad jag längtade efter. Köpte en fin rosa ranunkel, det är lite av en favoritblomma, faktiskt. Läs gärna deras blogg också http://skumpaspalje.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar