söndag 12 augusti 2012

Vilken helg!

Det blev verkligen en intensiv helg. Efter stallet igår hann jag jobba ytterligare ett par timmar innan det var dags att duscha och byta om för stor fest. P och A fyllde "50 + 49 = helt hundra" och bjöd på en fantastisk kväll med god mat och dans till "Prebens pågar"! Fick O till bordet och vi har inte setts på hur länge som helst så det var verkligen jättekul det med.

Idag var det ganska lugnt fram till telefonmötet på förmiddagen, men sedan har det rullat på så jag var alldeles vimmelkantig framåt åttatiden när deadline var satt. Tycker ändå vi lyckades få ihop allt material bra med tanke på att vi fått skicka alla uppgifter och dokument i olika versioner via mail och också gjort många korrigeringar. Så den här helgen har jag jobbat 14-15 timmar...
Hoppas på fint väder ytterligare några dagar, hade så gärna velat sola, bada och njuta ute.
L med nr 19 på ryggen
Jag missade tyvärr Ls första match (för i år) idag, men A åkte dit och rapporterade via sms. Borgeby U Elit vann borta mot Sjöbo (0-2) och L sköt ett kanonskott (som visserligen tog i ribban, men ändå), enligt stolt fader. Förhoppningsvis blir det fler matcher snart som jag kan titta på. L verkar vara på väg till sin gamla form - "ta i trä" och allt annat - och börjar känna igen sig själv på planen. Tror inget skulle göra mig gladare än det, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar