fredag 24 augusti 2012

Vaxholm runt i pyjamas

Det har inte varit min dag idag, kan man säga. Inte mycket som gick som det skulle och var planerat. Men jag hittade faktiskt en extra husnyckel som jag varit av med länge! Synd bara att inte kassaskåpsnycklarna var där också... får vara utan min fina födelsedagsklocka i morgon.
 
På vägen upp till Stockholm och Vaxholm råkade vi ut för ordentligt busväder. Ringde hotellet för att säga att vi kom upp sent - tur det, kanske. Det visade sig att de inte hade/hittade någon bokning... Löste sig med annat boende i natt på en B&B (vi hade ju tid att ringa från bilen) och så fanns det ett rum till lördagen.
H åkte upp tidigt i morse för ett jobb på J Lindeberg. Körde honom till Sturup vid femtiden. Vi åt middag tillsammans i alla fall på kvällen.
J och D flög upp på eftermiddagen och stannade i Stockholm på kvällen. När de kom sent på kvällen hade J fruktansvärd huvudvärk och inga tabletter. Det var bara att traska till deras B&B med akuthjälp. Det var inte så långt, och mörkt, så förhoppningsvis märkte ingen att det var en pyjamas jag traskade runt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar