onsdag 20 mars 2013

Suck!

Säg den glädje som varar. Jag hade synkroniserat den gamla mobilen, bytte SIM-kort och loggade in enligt de manualer jag hittade, trodde jag skulle ha kvar alla kontakter od när jag hade återställt via iTunes. MEN det har jag tydligen inte. Jag tyckte det var kul att få en helt "ren" dator där jag kunde lägga in de dokument som är aktuella och slänga alla gamla. Det är inte lika roligt att ha en helt blank telefon. Det är inte roligt alls. Hade jag vetat att det inte skulle fungera hade jag skrivit av de viktigaste kontakterna innan. Sedan var det t ex ganska bra att ha lagt in telefonsäljare som just telefonförsäljare (oviktiga), så kunde jag hoppa över att svara...
Jaja, det gäller att se det positiva i det. Bort med allt gammalt och oväsentligt! In med nytt och fräscht! Får se det som ytterligare ett steg i mitt upprensingsprojekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar