onsdag 31 mars 2010

Ännu ingen tid för MR

Har ännu inget hört från röntgenmottagningen, vare sig i Lund eller Landskrona. L har gått på kryckor sedan i fredags och har för all del mindre ont eftersom det avlastar, men "det känns som något är sönder". Jag har ringt sjukhuset men de öppnar inte förrän kl 9. Hinner gå med Athos en morgonrunda.

Sedan måste jag förbereda eftemiddagens kurs - har inte gjort mycket. En av uppgifterna var att analysera mitt företags kunder... Snart gjort eller inte så lätt - har ju inget att sälja eftersom jag inte (längre/ännu) har någon som syr. Svårt att säga om trenden går upp eller ner. Fast den kan ju inte gå annat än upp, väl? Från ingenting till X på fem års sikt.
Men en SWOT-analys borde jag ju kunna få till: styrkor, svagheter, hot och möjligheter finns ju redan nu. Hittade snabbt en av mina svagheter igår kväll, men J replikerade snabbt med några styrkor - tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar