onsdag 20 juni 2012

Önskan

Jag önskar jag hade två dagar per dygn. Gärna nätter också förresten eftersom jag sover alldeles för lite. Eller fler timmar per dygn. Visst är det kul att det finns att göra men nu är det fööör mycket. Många protokoll att skriva. Och nu planering inför den nya hemsidan där. Jättebra - det innebär jobb i höst också. Till det massor att göra med nya massage4event: karnevalen, bolagsbildande, utbildning, annonsförsäljning, reklammaterial och allt annat... Det ska ju också generera arbete framöver så det går inte att slarva bort.

Fantastiskt fint väder är det i alla fall idag. Upptäckte dessa fina rosor i trädgården när jag var ute med Athos. Hade missat att de slagit ut.
Uppdateringar på bloggen kommer så småningom, när det blir lite lugnare eller om jag måste göra en paus. Många inlägg i pipeline. Får lägga ut dem efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar