söndag 11 december 2011

Futsal-DM i Skurup


Lovisa i vitt (närmast kameran) är på bollen

Lovisa är (var) hyfsat återställd efter senaste vrickningarna och åkte med för att spela futsal-DM med F95 i Skurup. Tanken var lite korta inhopp, men så blev det inte. En avbytare och fem stycken 2 x 14 minuters matcher. Det blev inte bra. Lovisa haltar nu och har rejält ont i ett knä. Överansträngning skulle jag tro.
Det var riktigt kallt i hallen - jag tänkte att det var inomhus så jag tog inte på tillräckligt varma kläder. Mycket kyligt och rått var det, luktade "mugg". Frös hela tiden och så migrän på det. Men tjejerna var duktiga, de spelade ju i underläge, och slutade som 3:a!

PS Har fått lära mig att futsal
inte är detsamma som inomhusfotboll, mindre mål bl a, om någon mer än jag är okunnig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar